یک خبر
نوشته شده توسط : محمد امین صلاحی

                                یک خبر داغ !!

 

اقا این خبر انقدر داغ بود که متاسفانه وقتی گذاشتمش روی روفرشی خوابگاه دود از روفرشی که ما درواقع به جای همون فرش ازش استفاده می کنیم بلند شد.

حالا من موندم یه روفرشی نیمه سوخته می دونم فردام پراونده میاد پول رو فرشی رو می خواد.

شاید بگید خوب پولش رو نده مجبورم اقا اخه به خاطرهمین روفرشی26جا روامضا کردم .

حالا بریم سراغ خبر طبق خبری که هم اکنون به گوشمان (نه دستمان)رسیده است درساعت1بعداز ظهر روز سه شنبه ی این هفته در محوطه ی خاکی دانشکده ی پیراپزشکی در کنار یک تیر برق جسد سگی به نام هاپی پیدا شد که به شکل بسیار دهشتناکی به قتل رسیده بود.

با انتقال مقتول به پزشکی قانونی وکالبد شکافی ازان گذارش پزشکی قانونی بدین شرح اعلام شد.

<مقتول در اثر اصابت بک ضربه ی شدید به ناحیه ی جمجمه به قتل رسیده است این ضربه که می توانسته در اثراصابت یک شئ سنگین مانند سنگ اجر میله و... بوده باشد به قدری مهلک بوده که مقتول در دم جان سپرده است(عجب قاتل بی رحمی چه زوری داشته لامروت)>.

 البته این مطلب داخل پرانتزرو خودم اضافه کردم بالاخره مام احساسات داریم(وجدان رحم و...)همه که مثل این قاتل بی رحم نیستن.

طی تحقیقات اولیه ی پلیس دانشکده ی پیراپزشکی-PDP- چند نفر مظنون به قتل بازداشت وتحت بازجویی قرار گرفتند اما به دلیل نبودن مدارک کافی ازانان رفع اتهام شد.

امروز طی خبری که از -PDP-به ما رسیده سرنخ هایی شامل یک ژتون نهار سه شنبه ویک سی دی دارای اهنگی با مذمون- یه روز تویه دلم میکشمش-که در محل قتل پیدا شده این احتمال را که قاتل مربوطه یک دانشجو بوده باشد قوی تر کرده است.

اما من 7ریشتر این اتهام را که به قشر دانشجو وارد شده است تکذیب می نمابم اخه دانشجو اونم بخصوص دانشجوای ما که حتی ازارشون به یک مورچه هم نمیرسه حالا بیان سگا رو بکشن وای اصلآ تصورشم نمی تونم بکنم.

 شاید این شبهه را وارد کنند که پس اون سی دی اونجا چیکار میکرده در جوابشان اینو بگم که مگه سگ نمیتو نه سی دی نگاه کنه اگه باور ندارید برید فیلم red catرو ببینید بله که میتونه!!!

 اصلا به نظر من تو اینجور چیزا پای یک عشق نافرجام یک جدایی بیهنگام یایک معشوق بی مرام در میان است.

کسی چه میداند شاید این سگ نیز شکست عشقی خورده باشد وفرق بر تیر برق کوفته باشد (پیرت بسوزه ای عشق که حتی به حیوون زبون بسته هم رحم نمی کنی) در هر صورت امیدواریم PDPبه جای این کارها به دنبال عاملین اصلی این جنایت بگردد وانها را به سزای اعمال بیرحمانه اشان برساند تا کسی دیگر جرات نکند به سگها یا هرجاندار بی ازار دیگری دست درازی کند به هر حال انسان نیز یک حیوان است اما حیوانی نافق یا همون ناطق به قول بعضیا...

به امید انکه روزی حقیقت روشن شود این حرف ها از برایمان درس عبرت  شود .پایان .

amin news

 

 





:: برچسب‌ها: قتل جنایت ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 66
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سياوش در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :


سلام وبلاگ خوبي داري فقط رو قالبت يكم كار كن .اگه مايل هستي با وبلاگم كه 3 روزه راه انداختم و روزي هم بالاي 160 نفر بازديد داره تبادل لينك كك اول اسم وبلاگمو با عنوان \"انباري عكس بزار تو پيوند هات وبهم تو بخش نظرات خبر بده ومن برات بنر ميسازم وليتنكت هم ميكنم

در ضمن ميدوني سرعت اينترنت ايران بين 188 تا كشور چندمه ؟ بيا تو وبلاگم




/weblog/file/img/m.jpg
سياوش در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :

سلام وبلاگ خوبي داري فقط رو قالبت يكم كار كن .اگه مايل هستي با وبلاگم كه 3 روزه راه انداختم و روزي هم بالاي 160 نفر بازديد داره تبادل لينك كك اول اسم وبلاگمو با عنوان "انباري عكس بزار تو پيوند هات وبهم تو بخش نظرات خبر بده ومن برات بنر ميسازم وليتنكت هم ميكنم
در ضمن ميدوني سرعت اينترنت ايران بين 188 تا كشور چندمه ؟ بيا تو وبلاگم



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: